Hundar som oss

Jag ska på Mustasch nästa helg.
Det kommer att avgå en partybuss från Granöbyn.
Det är nu jag borde bli rädd och dra mig ur.
För alla vet vi hur bonnpajkar hanterar sprit och städer.

Nejmen skämt och sido.
Det kan inte bli mer än party.

Jag stickar nu en mössa till Pappa eller Johanna.
Jag har valt de fulaste färgerna och de fulatse mönstret.
Och jag ska även ha en toffs på den.
Men eftersom jag har gjort den av kärlek så kommer de känna sig tvungen att ha den på sig.
Då ska jag skratta ljuvt.



Många funderar kanske vad jag har vid munnen.
Men jag funderar på varför jag hade morgonrock på mig!

Kommentarer
Postat av: Helena

http://www.snyggareblogg.se/

Är sidan jag är inne på , för jag skulle aldrig klara av själv att göra dom se fin.

2009-02-18 @ 20:32:12
URL: http://helenahedman.blogg.se/
Postat av: din J

jag önskar mig en ful mössa.......

2009-02-22 @ 18:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0