What else is there?

Jag städade mitt rum medans jag pratade med Johanna.
Jag gjorde upptäckte att Katta eller hunn kissat på mina trosor.
Tur att jag hade någon på luren, för annars hade jag blivit arg och tappat hoppet.

Annars är dagens I-landsproblem att jag aldrig kommer mig till stan,
För att köpa partykläder till House of Rock, Hotelle och Skoterpuben.

Imorgon blir det att vara ledig.
Jag ska gör det man gör när man är ledig.
inget.

Förövrigt är jag inte så bitter som jag låter,
Jag är nog en ganska så kul person, men en tråkig vardag för tillfället.


Jag ser ut som en klok chaufför.
Förmodligen övningskörde jag och gjorde allt perfekt.
Nu kör jag för snabbt, gillar att glida på kopplingen.
Ja allt man inte få göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0