Äh vi jökar okej?

Igår slog det mig att jag är påväg att bli gammal!
Min kropp kommer börja brytas ned om cirka 2 år.
Det känns vädligt bittert. Jag vill ju vara forever young och snurrar runt på fester och dricka drinkar och inte ha något ansvar.
Nu visar det sig att livet hade andra planer, jag måste betala räkningar, jag måste jobba för mitt levebröd, jag kan inte va på fester varje helg för min kropp pallar inte trycket längre.

Pratade med Johanna igår som jag gör förövrigt varje dag.
Jag gav henne ett motto som min käre älskare och han som ska bli pappan till mina barn har gett mig
- Johan Glans
Var lite mer som djuren
- Äh, va fan vi jökar, Okej?
Inte fasen tror jag att korna får ågren när de har flirtat eller haft kul med nån i hagen.
Det är bara vi människor som skämms i år och dar och undviker och gör allt pinsamare än vad det borde va!
Nej fan, jag ska börja bete mig som en kviga nu!


You never know, when it shows up, make sure you're holding on
'Cause it could be the one, the one you're waiting on
'Cause nobody wants to be the last one there
And everyone wants to feel like someone cares
Someone to love with my life in their hands
There's gotta be somebody for me


Kommentarer
Postat av: Bejni

Jag känner igen mig i det dära med festande , det börja fan kännas att man har vart med ett tag.

2009-02-11 @ 01:15:41
URL: http://helenahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0