Yes sir!

Inflyttad och klar. Det som saknas nu är
- Handdukar
- Lampskärmar
- Sängben
- Gardiner
- Tvmöbel
- Bord och stolar


Jaha, nu känner jag mig inte längre inflyttad, halva hemarne är ju kvar!

I lördas var vi på Hotelle och när vi står i kön, så tappar(?) en av killarna nått på marken.
Böjer sig ned och ska just börja ta upp det, då börjar alla de andra killarna jucka på honom.
Haha, varför, jag frågar mig ännu engång varför killar alltid måste jucka på allt det ser?
Tror jag ska bärja göra sådär på Snyggongen eller Jossa när de böjer sig ned, börja tokjucka!

Kommentarer
Postat av: Josef Fritzel /Frida/Hällnäs

He upp kort på nya lägisen!

2009-04-06 @ 18:35:14
Postat av: Anonym

Fritzl*

2009-04-06 @ 18:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0