Yes Mam

Resultatet av målandet blev katastorf.
Jag tappade hoppet en dag, gick upp och la mig i sängen och bara tittade upp i taket.
Hur kan man egentligen vara så fruktansvärt dålig på att måla?
Hur svårt kan det vara?
Och på råga av all misär kring detta målande så har jag fått mycket färg i håret.
Så, anlita inte mig om ni behöver hjälp.

Annars har jag flyttat de lätta sakerna till lägenheten idag.
Gömde mig som vanligt för grannarna, finns det något värre än grannar?
Det är som fan att man är en Granöbo, man fruktar allt
- Grannar
- Vars man ska titta när man inte kan säga hej till en person man möter.

Men framför allt är man kräsen bland pojkar.
Killarna får inte göra nått som kan refereras till kvinnligt.
- Jag ska bara mysa ikväll!
- Mysa, aha, förstod nästan det, alla snygga män är gayar.

Har försökt intalat mig flera gånger att killar som gillar att
-köpa kläder
-ha rent och snyggt om sig
-Och även fast de inte luktar tvåtaktsolja

Så behöver de faktiskt inte vara gayar

Okej, alla Granöbor är kanske inte så här.
Men tillåt mig skylla på nått!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0