Stay with me!

Jag hade sett fram emot att se fråga Olle ikväll.
Men Oscar kom och satte sig med mig för att se.
1. Jag kan inte se fråga Olle med någon och helst inte lillebror
2. Allting lät så äckligt när han satt där.
Så, så mycket sex blev det för mig ikväll.

Bakade till jobbet ikväll.
Första kakan blev hemsk, att det alltid ska jävles.
Men, förhoppningsvis vart den andra god och om de inte gillar den kan de ju prisa gud att jag slutar.

Ännu en helgen kommer nu.
Det finns aldrig några planer längre.
När jag var i Kanada visste jag att det var självklart att vi skulle dricka lite rum and coke or wine.
Men här, här så vet jag nästan säkert att det blir att sitta hemma och ha ångest.
Ångest att alla mina vänner skaffat sig en man eller lover så att de inte längre tycker om att bli hejdlöst berusad
och jag dömmer dem inte.

How I wish you'd lied, or had been untrue
That you hadn't said: "It's always you."
baby how I wish you hadn't held me all those lonely, lonely nights!
but you did, makes me wonder why I'm leaving you behind


Kommentarer
Postat av: Din J

jag vill bli hejdlöst berusad, men ekonomin stoppar mif för tillfället. men snart är jag på G igen!



Jag förstår att det blev jobbigt att se på fråga Olle med oscar, med tanke på vad jag sa förut.............

2009-04-15 @ 23:00:03
Postat av: camie

SVAR: Haha, aaaa. Ungefär som att man är hungrig... efter det :)

Bra att jag inte är ensam i varje fall!

2009-04-16 @ 12:28:28
URL: http://lacamila.blogg.se/
Postat av: snyggong

Vadå inte sugen på att bli hejdlöst berusad då man har en man?! Har det någonsin stoppat mig? Blir bra att du flyttar hit så kan vi va fulla oftare!

2009-04-18 @ 22:52:13
Postat av: Helena

Glömmde att fråga vart har du flytta?

2009-04-24 @ 14:06:01
URL: http://http://bejniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0