If only!

Nu har jag bott i Lycksele i en vecka.
Jag kommer ha en otrolig koll på nyhterna, debbaterna och UR.
För jag är för snål att köpa en boxer, nej förr har jag klarat med med 1,2,4 och barnkanalen!

Det ringde på min dörr i söndas
- Är det du som är bögen?
- Va?
-  Ja, äre du som är bögen, det står ju det här.


Då äre nån jävel som ristat in bög på dörren!

Sen så hatar jag Sjukhuset byxor, snart vet jag vad alla i personalen har för underkläder.

- Öj, Sara! Han har inte bytt kallingar.
- Han kan har flera likadana.
- Sant.

Har även disskuterat med min käre snyggong om hur det är för människor med underbett att hångla,
det borde utgöra ett hinder känner jag eller om man går ännu längre.
Snyggongen ansåg att man inte fick disskutera det på jobbet.
Hon har nog rätt.

Imorgon ska jag och käre Snyggongen glömma våra (mina) bekymmer för en stund.
Gomiddag med gott vin.
Okej jag ljög, vinet var till överdrift.
Det blir som vanligt en alldeles för stark och äcklig grogg, men ack vad skoj man får!

Kommentarer
Postat av: Anonym

frågan är ju hur det går att hångla med dig, som visar hela tandköttet ?

2009-04-26 @ 14:10:03
Postat av: Anonym

frågan är ju hur det är att hångla med dig, som visar tandköttet så mycket ? de måste kännas jätte konstigt!!

2009-04-26 @ 17:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0