When i go

Nu har jag längtat efter alkohol alldeles förlänge. Jag är less på att vara sofistikerad och dricka röd vin och bara prata om livet. Nej jag vill ha lite action, jag vill ha en sjua och jag vill shotsa och de groggar jag skulle göra skulle inte ha en selleri som drinkpinne för de är för fjask jag skulle ha en hotdog! Sen när jag hade druckit alla mina groggar skulle jag dansa pimpel-dansen och sjunga
- FÖR DE SKA VA HIGHHEEL BOOTS Å SMOOKIE OCH MERCEDES DET SKA VA VIKINGARNAS MUSIK OCH STENVITS KAVIAR!!
Måste jag lära kanadicker att det är faktiskt roligare att blir dyngrauk 2-3 ggr i månan än att dricka varje kväll ba nån öl.

Do you wanna learn how to drink like a Swedish girl from Granö?
- Well then this class is perfect for you!"

Gott folk, börja spara pengar, lagra all sprit ni har. För när jag kommer hem ska de vara party, Party i en helvecka!
Och det är bara folk jag tyck om som är bjudna.


Kommentarer
Postat av: BPK

då är alltså jag mest bjuden? Jag längtar!!

Det var länge sen jag festade på riktigt, och den gången skall vara med diiiiig!

2008-09-19 @ 22:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0