Aint no quitter

Igår natt hade jag väldigt svårt tt sova, men efter många om och men som somnade jag. Dock imorse när klockan ringde så tänkte jag för mig själv
- Åh jädrar, jag kommer att spy
Hela morgonen gick ut på att inte spy, vilket jag lyckades med. När jag kom på jobbet möttes jag av glada miner
- Heeey Sara, how are ya?
- Hej, im not fine!
- ................................
Eftersom alla här frågar alltid hur man mår och alla säger good så blev de verkligen chockade när man säger att man inte mår bra.
Sen kom Jamie
- Hey sara, how are you?
- Hej Jamie, Seriosuly i dont feel good at all
- ( Stod som ett fån)
Sen kommer Annette och tittar misstänktsamt på Jamie, eftersom hon hade stannat upp
- Whats wrong?
- Sara dosent feel good
- Oooh Im Sorry Sara, i didnt knew.
Så jag gick hem tidigare, det var en stor utmaning för min kropp. Men nu ligger jag här i pyjamas och har huvudvärk och min mage känns som jello.

Liz berättade att hennes dotter inte behöver äta lunch eftersom hon äter en sån stor frukost. Harreligen, det spelar nog ingen roll hur stor frukost jag äter så måste jag ha lunch. Och Candice påstår att det är så lätt att glömma bort att äta lunch.
 I min värld händer inte detta:
- Man glömmer inte borta att äta!

Jag lägger upp en country låt och ni kan ju fantisera om den gången jag dansade Two step med en snygg Cowboy till denna sång. Se mina shyssta moves till en förövrigt fuldans. Och ja, jag har faktiskt dansat med en snygg Cowboy och ni tänker
- Hur kan detta ha hänt
Jo, man säger så här
- Hey, Im from Sweden!
Och pang, alla pojkar kommer fram.

Kommentarer
Postat av: Proviva

stackars dig som har magsjuka och ingen som far på affärn och handlar allt du vill ha. komihåg att dricka mycket , helst blåbärs dryck.Fast att säga åt dig att äta är onödigt,för du är ju en äkta Jakobsson/Paulsson. Det viktigaste på dagen är ju 5-7 matintag.

2008-09-24 @ 07:41:19
Postat av: snyggong

ÄT FÖR GUDS SKULL MÄNNISKA! Jag vill se en go och glad snyggong när du kommer hem (längtar) inte en spinkis med fejksmile!

2008-10-05 @ 21:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0