We call them winerbrods

Denna dag på jobbet gick bra, som vanligt säg!
En man hade blöjor på fötterna och blev väldigt upprörd när jag påstod att han hade blöjor på fötterna
- What the hell! Its my slippers. ( Va fan, det är ju mina tofflor och som man hade sagt i granö, Pisstöfflen, passar bra in i detta sammanhang)

Sen så jobbade jag med en kvinna vid namn Lori.
- Sara! Jag har så jävulst med diarré idag om jag känner att det är en fis på gång måste jag springa på toan, för annars brakar helvetet lös.
Okej intresseklubben antecknar.
Sen så satt hon och mata en kvinna, sen så ställde hon sig upp och sa
- Men va fan
- Vad äre?
- Men jag läker ju!
- Ehokej.

Det hade kommit blod på hennes stol, hennes första mens! Eller inte.


Börjar bli irriterad på mina handlingar jag gör på jobbet. När jag gör nedretvätt och personen i fråga pruttar så tittar jag och min kollega på varandra och gör en menade blick

- Ojojoj, vi har inte tid att torka bajs!

MEN HALLÅ?! Om Jossa pruttar så tänker jag ju inte

- Oj, nu kom det allt bajs i trosan.

Så jag måste få tillbaka tänket

- Bara för man pruttar kommer inte bajs.

Jag ska göra den frasen till ett mantra som jag upprepar varje kväll.


Har tänkt på hur konstiga namn mina kanadesiskakamrater döper sina barn till
- Hope ( Hoppet Paulsson )
- Summer ( Sommar Paulsson )

- Krystall ( Kristall Paulsson )


Lägger upp en rulle från Sunes sommar


Kommentarer
Postat av: BPK

BPK passar ju bra in i detta bajstema.

Jag gillar att du har tagit mig om exempel, jag skrattar för fullt!

Men kom ihåg! Det kaaan ju komma bajs om man pruttar, och det är nog inte så skoj!

2008-09-22 @ 18:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0