Saskatchewan here i come

Imorgon ska jag fara till saskatchewan. 10 timmars bilfärd, inget jag peppar över. Jag ska till Melfort och träffa Pat´s mamma och syskon och sen ska jag till Saskatoon och va hos Dale och Judith, vi ska nog hitta på nått skoj. Vi ska i alla fall på konsert.

Så detta var det jag ville meddela. Min blogg kommer vara mer död än levade i cirka 10 dagar. Eller kanske mer.

Förresten, vem ska till vegas den 31 Oktober och stanna i 5 dagar? Kan det vara SaraP? EH JO! Viva las vegas babe

Kommentarer
Postat av: Kusin till Martin

Vart är duu?? Behöver den dagliga dosen av din blogg,det håller på att vara så mycke höst här.Kom tillbaka!!!!!

2008-09-12 @ 13:30:03
Postat av: snyggong

PEPPA LASSE VEGAN!

2008-09-13 @ 21:19:18
Postat av: BPK

LAS VEGAS BABYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!

Ta många kort och spela mycket poker och kom hem med en jädra massa pengar! okej?

2008-09-14 @ 18:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0