Redneck

När jag var på min semester så anlände vi till Dale och Judith perfekt till middag. Vi sätter oss till bords och helt plötsligt började alla be, jag fick en chock och kunde inte sluta le. Det enda jag tänkte på var, tänk om Jossa eller Snyggongen var här, helseke vad vi skulle fnittrat. Men eftersom jag är en väluppfostrad dam så höll jag mig för skratt och tackade gud så mycket över denna mat. Vi bad varje dag och jag såg en trend över detta. Judith bad varje kväll att någon annan skulle be. Jag var liv rädd att jag skulle vara tvungen att be, så jag hade en nödlösning, be på svenska. Men som tur var så frågade aldrig hon mig och det kan vi tacka gud för! De bad två gånger för mig
- Och jag tackar för den stund vi har med Sara
- Jag ber dig Gud att Sara har en bra resa hem.
Jag bad inte till Gud att jag skulle ha en bra resa hem, jag hoppades mer på att Dale skulle köra säkert.

Idag när jag loggade in på Facebook så såg jag att en stackare vill bli kamrat till mig. Och gissa vem det var, Jo Lanie. Killen med massa finnar, den yngste av klanen Holmes. Och jag fick så dåligt samvete, för jag hade blivit vän med alla hans snygga syskon utom honom.  Jag hade så dåligt samvete så jag hade tänkt kommentera en bild eller så, men han hade ingen bild, kan kanske bero på hans dåliga hy? Nejmen skämt och sido.

När jag var på baren i Kinistino så bjöd alla pojkspolingar ( Tycker det låter så gammalt om jag skriver män eller karlar och så töntigt med grabbar, så jag skriver pojkspolingar) mig på drinkar, när den ene drinken var slut så kom det alltid in en ny. Vilket resulterades i att jag blev rund om föttren. Jag tycker att det borde vara så där hemma med. Att alla bjuder mig på drinkar, jag ser det som en stor fördel. Sen så blev det ju självklart slaggis i baren. En kille hade sagt att han skulle slå min kompis Brads syrra, Brad vart arg och den andre killen slet sönder Brads tröja. Min 4-mening Matthew sprang i väg och skrek efter sig
- Loooook aaaafter my cousin ( jag alltså)
Det var väldigt spännande, eller vänta nu. det kanske inte var det. För jag var full och hade full sjå med att spela biljard med en snygg Cowboy och lära alla kanadicker svenska.
Men min kompis Brad kom i alla fall tillbaka med en heltröja. Och syster var sååå ledsen och upprörd.
Sen så spelade jag och Cowboyen biljard med en tjej som hade byxor med shackrutor på. Jag tyckte det var jätte festligt och hade full sjå att inte säga
-Ska vi dra ett parti på dina brallor?

Jag har tappat stinget med att blogga! Semester är inte bra för mig mina vänner. Förhoppningsvis är jag tillbaka i mitt gamla jag om ett tag.

Ps. Det var tänkt att jag skulle ha hoppat på flyget till Sverige idag. Ingen som känner sorg över detta?


Kommentarer
Postat av: (orre po**e)

3 killen från dig, nån sån keps kan du köpa :} ..

2008-09-15 @ 17:16:03
Postat av: BPK

HAHAHAHHAA! Jag skulle nog skratta ihjäl mig om jag hade suttit med dig runt det där matbordet.



Ja här i Sverige kan du ju inte förvänta dig att bli bjudd på nå drinkar. Vill man ha nått här hemma så får man ta tag i det själv. Tyvärr.



Va dom verkar snälla i Kanada.

2008-09-15 @ 18:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0