Pären å ven

Idag när jag rev potatis sa jag till mig själv
- Men oj vad mycket potatis det finns i en pära!
Jag känner mig väldigt stolt över att jag lyckas komma fram till det alldeles själv. För vem hade kunat förutse?

Och igår när jag gick hem från jobbet så såg jag nått och tänkte
- Men jävlar vilken ful ko det där var!
Sen när jag kom närmare så såg jag att det var en häst. Inte konstigt att kon såg konstig ut.

Jag har blivit duktig. Idag gick jag 1,5 timme. Helt plötsligt kom en skolbuss och en hand kommer utfrån fönstret och en pojke vinkar så glatt mot mig och jag, jag fet ignorerade honom. Hade ju varit jobbigt för honom att inse att det var fel tjej han vinkade åt. Sen så när jag går där så ser jag en orm på gångbanan, jag gör min vanliga dans när jag ser en orm : *Höga knän
*Springer
*Låter som om jag gråter
Efter denna ritual som pågår i kanske 10 meter så börjar jag gå normalt igen och försöker agera coolt

Som sagt här i Kanada så har de flesta bonpajkar hästar. Och jag kan inte sluta tycka det är gay. Jag kan acceptera att de har boots, jeansen upp til naveln, skjortan i en färgglad färg och instoppade i braxorna. Men det jag inte kan acceptera är att de har hästar. Låt mig göra en scen här
- Hej Jonas! Det är Olov. Tänkte bara höra om du har lust att följa med till stallet och mocka och sen ta en ridtur med Stålhov? Vi kan ju ha en matsäck med oss så vi kan stanna uppe på berget och njuta av den vackra utsikten

Ni måste erkänna, det känns lite gayigt att killar har hästar. Killar ska ha saker som går på bensin eller disel och ha svarta fingrar som även är som läder. Och kom ihåg tjejer om ni faller för en man som har häst så kommer alltid hästen vara den som går först och hästar lever till de är 25 eller nått sånt. En skoter körs endast vintertid och oftast bara på helgerna. Hästen behöver omvådnad både morgon och kväll varje dag.

Eller är det bara jag som tycker att killar med hästar känns gayiga?

Var inne på hemsidan makemebabies.com och gjorde barn med Patrick Dempsey, ni vet Derek i Greys Anatomy! Men vad tror ni händer? Jo när barnet var producerat visar det sig att det vart en mörkhyad unge! HAHAH, så jäkla kul! Det måste ju betytt att jag vart otrogen. Frågan är ju varför i allsindar skulle jag varit otrogen mot mcdreamy?


Kommentarer
Postat av: BPK

Jag vet ju att du är rädd för ormar, men jag hade nog ändå skrattat ihjäääl mig om jag såg dig studsa omkring och skrika som ett barn när du sgå en snake. Haha



Jag håller med dig! Killar med hästar är så gay. Skulle aldrig falla för en sån!

2008-09-19 @ 22:17:55
Postat av: Rebecca

Killar med hästar: Inga kommentarer.

Men jag könner verkligen igen mig i "Seenorm"ritualen.



Speciellt det där med att låta som man gråter grejjen. Dock tror jag att jag kanske gråter på riktigt.



Sv: Känns skönt. Då är det fler än jag som inte oroar mig. Typ halva befolkningen.

2008-09-19 @ 23:34:19
URL: http://rebcca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0