Kanadicken SaraP

Jag omvandlas sakta men säker till en Kanades var dag jag är här. Idag for jag efter jobbet på fest, det skulle aldrig hända om jag levde som svensk. Då hade jag sagt
- Men snälla nån jag jobbar ju imorgon!
Men här så säger jag
- JIHO, lets Party!
Så på festen så lovade jag att jag ska joina vårt jobbs volleyboll team, vad är det för skit sport egentligen? Det händer ju inte så mycket i den sporten egentligen, det enda som kan hända är väl att man får sand i trosan och då blir det ju action.
Men vad gör man inte för lite motion och sprit efteråt?

På festen såg jag även en äkta Cowboy, när han kramade sin flickvän så drog han upp hennes byxor till armhålan, väldigt sexigt! Sen så smackade han till henne på skinkan och lät
- Jiha!
Dirty, I know!
Sen så kunde jag inte sluta och titta på honom, för han hade byxorna så högt upp så varenda lilla detalj syntes. Det är ju inte så att jag vill titta, men man kan som inte dra blicken från det området. Det är som om nån har en snorkråka hängande ur näsan, man måste titta där.


Förövrigt känner jag att jag har tappat all kontakt med omvärlden. Ingen säger vad de ska göra ihelgen, ingen mailar. Förrutom mor och far då. Jag blir bitter, Så nu ska jag se en dokumentär som tydligen ska va sorgsam och ba tycka synd om mig.


Låter er få lyssna på en countrylåt. Så ni kan tänka att ni är med mig i landet i väst full på en bar spela bilrjard och säga

- OHYEAH!




Kommentarer
Postat av: BPK

Men guuu! Va dirty alla cowboys verkar vara! (därför ska du ta in det jag skrev på mejlet!!!!!) höhö



På tal om mejl, JAG SKRIVER JUUUU!!! Gills inte jag längre eller?

2008-09-20 @ 14:54:35
Postat av: Far

tror du inte dom har parkettgolv för volleyboll i Canada ? Du tänker beach volley , sånt som dom spelade i Sunes sommar. Jag har haft utbrott av mitt osynliga handikapp idag, "jag har tjyvätit palt" då mår jag inte bra och bliver en trött glutenallergiker,fy mig men djäkligt gott.Ha en bra dag,pok Far

2008-09-20 @ 22:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0