Ja då kommer han med mustaschen

Lasse Kronér sa i dobidoo
- Nu kommer en låt jag har aldrig hört.
Och jag tänkte, fan jag kommer inte kunna ta poäng på denna låt då, om inte Lasse hört den så kan inte jag den.
Men då kom introt och sen sången
- Men, då kommer han med mustaschen
  Och bugar och ber om en dans. 
 Ja, då kommer han med mustaschen 
 Dom andra, dom har ingen chans!

Vars har Lasse varit hela sitt liv, jag på 19 unga år kan till och med den låten.

Jag har frysit hela dan. Jag har frysit så mycket att jag haft tisseknorr. Vilket jäkla liv. Mer ved åt Kanada.

Jag erbjuder några hits. ( Frågan är ju hur någon ens kunnat komma på detta!)


Kommentarer
Postat av: FAR

Såg inte programmet men vad kul att dom spelade en sån klassiker i Svensk Television. Är det på väg att bli höst i kanada ? eller har du bara blivit bortskämd av allt varmt väder du haft sen Juni

2008-09-01 @ 21:22:57
Postat av: Stephanie

Det kanske är en dum fråga, men hur är vädret i Kanada i september? Skillnad mot Sverige?

2008-09-12 @ 20:26:33
URL: http://peffling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0