Hey, Its me you looking for

Som sagt i Fredas tog jag mina lurviga fötter och begav mig till Calgary, för jag kännde att en vecka av ensamhet behövdes bytas ut mot lite umgänge. Så min kamrat Shannon kom och hämtade mig, det är även Shannon som är min bästa kompis här, hon vet inte om det. Shannon berättade även att den snyggaste mannen jag vet är singel nu.
- Sara, M har gjort slut med tjejen
- Ojjjj, vad tråkigt..........................
- Han är söt Sara ( och klappar mig uppmanande på benet)

Sen så på lördagen for jag och Michelle för att leka Cowgirls och vad visar det sig, jo att M skulle följa med istället för Michelle. Jaha, oj vad nervös jag vart. Så när han stannade av för att köpa öl så log han mot mig
- Hey Sara! How are ya?
- Hihihi, Hejhej! Im fine, how about you?Hihihi
( JAG HATAR MITT FNITTER BLAND SNYGGINGAR)
Sen så när vi väl var framme och hoppade ut ur bilarna så tittar han på mig och kommer fram för att krama mig och det enda som jag tänkte då var
- Ta vara på kramen Sara, för du vet aldrig när du får krama en snygging igen. Så sant som det är sagt.
Så vi for ut och red och jag försökte hålla en konversation, vilket är ovanligt för mig här borta, jag brukar föredra att andra håller i konversationen.
Jag var förövrigt väldigt bra på att vara en Cowgirl, jag galoperade med en öl i handen, utan hjälm. För Cowboysen påstod att det var töntigt att rida med hjälm för man har ju Cowboyhatten och ölen är där för dekoration.
Sen när vi var klara så pratade jag mycket, jag var väl hög av alla snygga män omkring mig. Sen så sa M att han så gärna ville att när han får barn så skulle de få lära sig svenska seder och det svenska språket. Då tänkte jag väldigt snabbt
- Hoho, jag är väldigt bra på svenska och på svenska seder och jag har absolut inget emot att få snygga barn.
Sen så visade det sig att jag skulle ta tåget hem för att Candice bjöd med mig på en girlnight. Då sa M
- Men jag ska fara nu och om du inte har emot att åka Mc från mitt hus så kan jag skjutsa dig!
Så jag fick åka en stor MC och oj vad jag älsar livet in the fast lane! När jag tog på mig hjälmen så sa han
-  Do you need a helping hand?
- Hello, Im a Redneck woman, I can manage!
- Oh, i need a farmer girl, i would love to have a farmergirl. My ex was a city girl, that drove me nuts.
(- HELLO ITS ME YOUR LOOKING FOR!!)
Sen så var jag så mogen och sa att jag faktiskt jätte gärna skulle följa med ut och slira nån helg
- Yeah ofcourse, And i can teach you to dance.
- Hihihihihihihi
Fast sen så slutade sagan när michelle sa
- Yeah Sara is just 19 years old
-......................
- Hihi, Yeah im young
- .................................
Fast nu kanske ni där hemma tror att han är gammal, men så är ej fallet.

Sen så for jag och Candice ut
- Sara have you smoked Pop?
- Eh, hasch?
- Yepp
- Ehh, No! ( förklarade att ingen hemma i Granö skulle vara med mig längre). Have you?
- Yepp.

Då tänkte jag i mitt stilla sinne.
- Ja det är väl inte konstigt. Om man vill jobba med stenar måste man ju för helvete vara hög för att tycka det är skoj.

Jag har ett knep när alla andra pratar skämt och jag inte fattar
1. Tänka på min och Jossas resa till Turkiet
2. Tänka på första gången jag fes inför Snyggongen eller när hon ringde taxin och råka säga att det klämde på till kvinnan som svarade
3. Eller tänka på alla roliga bilder Petra ritade på lektionerna " Snoppnäsan"




Kommentarer
Postat av: snyggong

Älskar dina knep snyggong!

2008-10-05 @ 21:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0