Hej,jag vill höra dig!

Jag har blivit konstig, eller inte blivit jag har väl alltid varit konstig men jag är bra på dölja det. Det är så när folk är otrevliga mot mig i nån affär eller på jobbet så börjar jag mummla elaka saker på svenska
- Thats no problem... (surkärring)
Och när jag sen har sagt det så där tyst börjar jag skratta för jag tycker det är så skojigt. Och nu kommer ni gamla och förståniga tänka
- Nejmen Sara, du måste tänka dig för, du vet aldrig om de är en svensk.
Äh whatever, jag får en kick av det. Är ju bättre att jag mummlar fula ord än att röka på, dricka t-sprit och ha sex med gubbar som är över 30 bast.

Igår hade jag en känsla att jag hade glömt nått, att nån fyllde år eller att jag hade glömt nått viktigt, hela denna tanke följde mig enda tills imorse
- Helvete jag missade ju flyget, jag skulle ju ha flygit hem igår!
Eller jag missade ju inte direkt det, utan jag har ju själv ändrat det, men det känndes som om jag hade missat det, för den 15 september var som inprintat på rumpan.

Okej, jag är fortfarande inte klar med mitt prat om mitt fylleslag på baren i Kinisino. Eftersom Cowboyen var het så spanade jag ju in hans rumpa och där såg jag något fint, något jag inte saknat, eller jo lite kanske. Jag såg en snusdosa! Jag har saknat att bli sur på mina tjejkamrater som snusar och bli sur på pappa när han lägger in en snus när jag äter. Anyway, jag såg Cowboyen hade en snusdoa i bakfickan, så jag var så lurig av mig att jag snodde den ( Han trodde nog förövrigt att jag försökte närma mig honom, han vart sådär glad som bara killar kan bli när man tar den på rumpan) och tänkte när jag öppnade den
- Men va fan är det här?
Så då tänkte jag ännu till engång. Ingen har väl dött av att smaka lite cowboy-snus?!  Så jag smakade det. harreligen det är ju som om Sverige hade uppfunnit en snussort för barn, det smakade ju inget alls. Pappa hade väl vart tvungen att ha två dosor inne i käften för att få rätt nikotin mängd. Men Mamma eftersom jag en klok dotter så spottade jag ut det lika snabbt som jag hedde in det!
Efter jag hade snusat i 5 sek så sa jag
- Äh nu måste vi ju bryta arm  pojkar( Jag bryter alltid arm när jag druckit mig snygg)
Men pojkarna svarade
- Men Sara, man får inte bryta arm i barer
-  Va? Seriöst?
- Ahh
- Ehhh, ser det ut som om jag bryr mig om en sån lag?
Så de var så nervösa när de skulle bryta arm, som om de hade snattat godis på Konsum. Men jag vann då enång, pojken vart nog ledsen och gick hem och grät.

Konstiga saker Kanadicker gör med sin alkohol
- Blandar öl och tomatjucie
- Gör en grogg av tomatjucie och ha en selleri som drinkpinne
När jag drack det sista nämnda lät min konversation såhär
- Did you like it Sara?
- ööö, you have destroied my vodka with this tomatojucie!


Kommentarer
Postat av: Far

Dom har väl bara sån där tuggtobak, det enda som händer är att salivavsöndringen inom en minut antar mängder som ett medelstort vattenfall.tomatjucie i alla dess former är skitdåligt även morotsjucie ingår i äckligtgruppen av drycker.

2008-09-17 @ 12:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0