Back from Kinistino and Saskatoon

Jag är tillbaka och jag har kvar både tår och fingrar, vilket måste tyda på en bra resa? Så vi for i Onsdags klockan 13 efter jag hade käkat muffins tills jag nästan spydde, men jag stod pall på det i 9 timmar så det var allt värt allt illamående. Resan till Kinistino tog 10 timmar och jag körde halva tiden.
- Sara do you wanna drive for awhile?
- Oh YEAH!
 Jag kunde inte sluta le efter jag satt mig bakom ratten, den känndes nästan som Olovs 190 d fast kanske 8 gånger mer att köra med. Så när vi anlände hos Pat syster Shelly så var klockan efter 22 och där möttes jag av en finnig 14 årig kille med pyjamas byxor och förlåt mig, men är inte det lite gay att sova med pyjamas som kille, som en hormonstinn tonåring? Sen så möttes jag av en 17 årig kille med en väldigt snygg rumpa men med väldigt stor underläpp, den var så stor så att den hängde. Shelly visade mig mitt rum som jag skulle ha dagarna framöver, det var hennes son Matthew som alla flickor är kära i, 20 år och okysst eller nått sånt. Jag var väldigt glad över min stora fina säng tills Pat kom in och fråga om hon fick dela säng med mig. Vad säger jag
- Well no problem!
Herre gud, Johanna fick inte ens dela säng med mig i Turkiet. Men jag tänkte, vi har ju i alla fall egna täcken, men vad händer hon kryper under samma lakan som jag ( alla sover under lakan här i Kanada), men som tur var hade vi ju egna överkast. Jag låg där inklämd och rädd och jag vaknade av att hon fes mig på ryggen.
Andra dagen i Kinistino underhöll de mig att visa mig massa kyrkogårdar med massa svenskasläktningar, DÖÖkul ( bra skämt jag vet). Vi åt middag hos Pats syster Cathy, hennes son Justin var det snyggaste jag sett på hela resan. Harreligen, han tränar till att bli en kille som spänner sig inför kameran och oja vad han kommer vara snygg inför kameran.

Och på tredje dagen återuppstod jag. Skämt och sido, tredje dagen i Kinistino så hade vi picknick i skogen och alla påstod att maten var så mycket godare i skogen, jag kände ingen skillnad. När vi kom hem så visade sig att han som rår om sängen hade kommit hem Matthew. Han bjö med mig på puben, så roligt har jag inte haft sen hattparaden i Granö. Jag var mittpunkten, jag var den roliga, jag var den enda svensken där som kunde svenska. Jag fick en Cowboy på fall, han ville ha mig tills han frågade
- Are every girl in Sweden fat
 Då skrattade jag åt han och sa att det var trevligt att träffas. Då ville inte han ha mig längre när jag visade vem som bestämde. Kvällen var skoj, jag kom hem till sängen min 04.30

Fjärde dagen så mådde jag illa. Men jag tog mig upp vid 12 för att äta en stadig lunch
- Banan
Jag och Matthew for till Colin och sen såg vi på volleyboll, väldigt tråkig sport att se, inget händer ingen slåss och ingen grinar. Sen så bar det av för mig och Pat till Saskatoon för att träffa Dale och Judith. Matthew gav mig sitt numer och han sa att han skulle ringa så vi kunde ha skoj i saskatoon. Men det slutade med att han hade skola men han vill äta mat med mig nån dag, hahaha! Fan vad pinsamt det skulle vart om jag skulle gått med på det! Vad skulle vi prata om, han var ju blyg. Men jag förklarade att jag tyvärr skulle hem.

i Saskatoon hände detta
- Zoo
- Shopping med Brinne
-Simpel Plan med Dale och Brinne.

Jody köpte Tahimat till jag och han igår för 666 SEK. Jag är glad att han inte ville dela på notan

Ps. Pappa jag kan dricka whiskey och rövin nu. Stolt? Och nej, jag ser inte ens ut som mamma när jag dricker vin, för jag har allt kollat mig i spegeln ( eller ibland får jag en såndär min, men bara ibland)

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Sv: Jaha, det trodde inte jag! Jag trodde det var kallare, hehe!

2008-09-14 @ 10:22:58
URL: http://peffling.blogg.se/
Postat av: BPK

Det känns lite tråkigt att andra får göra saker med dig som inte ens jag har fått göra än....... Kramar hela tiden, säga I love you, DELA SÄNG!!

ojojoj

Kanada är inte bra för dig! Jag missar ju dina "första steg" så att säga.

Ta det lugnt med spriten komipis

2008-09-14 @ 19:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0