Ännu en dag i Black Diamond

Gissa vad! Jag städa inte, jag gjorde inte köttbullar och jag handlade inte! Men jag pratade med Johanna och jobbade. Jag och Johanna hade en fin stund, vi skrattade åt den kanadensiska kulturen
- Kristina Butterfield --> K Smörfält = Väldigt skoj
- Sen så tyckte vi att det mesta va gayigt, typ att gå på date. Och vi kom även fram till att om man får på date så blir man ju sådär feg så man beställer bara in en sallad, för man är ju en fräsch person.
- Sen så kom vi fram till att Cowboys kanske inte är det rätta. För man vill ju inte att ens kille ska dra upp ens byxor till armhålan när man kramas
1. För det gör väldigt ont
2. Kammeltå är inte direkt fagert att se på

Ikväll när jag jobbade så mötte jag en man som pratar precis som Flanders i simpson, det var väldigt skoj må jag erkänna! Sen så kramade min kollega Joy mig och sa
- You are awsome girl!
Ännu en kväll och jag är awsome, hoppas inte på att det upprepas för då äre inte lika specielt längre.
Förresten så är jag orolig att jag kommer att bli en kramig person när jag kommer hem och det finns inget värre än folk som kramas hela tiden.

Jobbar dag nu i 3 dagar. Må jag orka att stå ut.


Kommentarer
Postat av: BPK

Jag är much better än att städa och göra köttbullar! Hahah vi har så smarta ideer och vi är helt enkelt hur smarta som helst ju! Och skojiga för den delen.

Det är ju konstigt att vi inte har fler killar efter oss....



Det första jag kommer att säga till dig när du kommer hem är "You are awsome girlfriend" och så kommer jag att ge dig en stor saftig KRAM!



HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

2008-09-23 @ 17:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0