3 erbjudanden på en kväll

Jag har jobbat på Akute care ikväll. Jag gjorde det jag alltid gör där och helt plötsligt säger Lori
- Sara sit down and just realx, you dont need to do everything right now!
Oj oj oj! Om kvinnan visste vad jag egentligen gjorde nere på avdelningen skulle hon bli mäkta impad på hur lite jag egentligen gör, för det finns ju inget att göra. Så jag har ett trick, går och pratar med patienterna mina och har handduksvagen utanför, vilket gör att folk tror att jag jobbar. Men när hon sa att jag skulle sitta sa jag
- Well maybe its a good idea!
Alla vet ju hur bra jag är på att ljuga när folk tror att man är bra. Jag håller alltid med,  finns ingen andledning att få folk att tycka en är kass.
Sen så sa Lori senare
- Sara you are awsome to work with!
Där fick kvinnan mig allt på fall, många säger att jag är " Good", men Awsome lät så mycket bättre, det var nästan ett krammoment!

Sen så erbjöd 3 gubbar mig en sängplats i kväll på jobbet. Den ena var en tysk och sa
- Aaaaber Sara, om du är trött så kan du alltid lägga dig här, jag har redan sovit.
Den andre var en dement gubbe
- Men om du så gärna vill att jag ska ligga i den där sängen kan du väl lägga dig själv där!
Den tredje sa
- Har min flickvän skaffat en ny kille än då? Sen så klappade han på sängen manade åt mig.
Alla dessa 3 män är över 60 bast. Och nej, ni behöver inte vara oroliga, jag skrattade bort allt det där.


Jag har fått höra på ryktesvägen enda hit till Kanada att det är ganska så många som läser min blogg som inte erkänner det. Men då tänkte jag, om de erkänner och ger mig deras mail så ska jag skicka fotoalbum till er, så ni får se massa fler bilder. Deal?


Imorgon ska jag vara en superkvinna. Jag ska städa, göra köttbullar, handla och sen jobba! Förmodligen kommer jag skita i det mesta utan att jobba, men om jag intalar mig själv redan nu så kan det funka. Och förövrigt så tvättar jag kläder nu, för det får man göra om man lever solo i ett stort hus!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är som att tvätt kläder och hänga ut dem. Då ser det ut som man fejat hela dagen.

2008-09-22 @ 14:11:26
Postat av: BPK

Du är en awsome friend Sara.

Om två dagar åker jag till turkiet så jag kommer inte att läsa din blogg på minst en vecka, bara så du vet. Men tänk på mig så ska jag också tänka på dig!

(Fast det vet du ju att jag gör minst 10ggr per dag.)

HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅ kramar om

2008-09-22 @ 18:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0