Im here for the party

- Well you should find a boy sara!
- i dont think so!  I dont wanna stay in Canada forever
- Well you problably wouldnt find one either because i have search for 9 years now!

Hahaha, det var då jag vill säga!
- Så du menar att jag inte har utsendet med mig? Det kan ju vara så att du är lite annars, det kan ju vara så!

Idag när jag gick hem från jobbet så kom det 3 hjortar springades mot mig, spännande, så spännande har jag inte haft det sen jag och Snyggongen var i övik och fantiserade om att Greg skulle bryta sig in i vårt rum. Men hur som helst John Hjort sprang i väg när de såg mig. Elke berättade förövrigt att det brukar gå björnar runt sjukhuset. Om jag kommer se en björn så kommer jag bokstavligen skita ned mig. Och jag vill infomera er om att jag för fasen bor ungefär i Vindeln( i storlek) och hur ofta springer det hjortar och björnar i centrum?

Idag gick jag till affärn för att handla lite huvudvärktabletter och när jag öppnar dörren kommer en kvinna fram till mig och frågar om jag behöver hjälp
- Öhh näe...
Där gick jag i den förbaskade affären i 20 minuter för att försöka hitta de där huvudvärktabletterna, sen kom en smilfink och frågade om jag behöve hjälp
-hmm, well, hmm. Ehh maybe, or yeah do you have any ipren?
Sen gav han mig pillerna på 6 sekunder. Varför vågar inte vi Svenskar erkänna att vi behöver hjälp? 

Sen så förövrigt så bjöd jag på palt till Shannons och Michelles kusin och han var så förvånad för han gillade ju palt kall och alla andra var också så förvånade.
Jag fattade inte vad som var så märkligt med det, för
1. Palt kan ätas hur som helst, när som helst och var som helst! Det smakar alltid lika bra

Kommentarer
Postat av: snyggong

Men Greg var läskig, på riktigt. Och han ville ha dig, sooooo bad.



Palt är palt och kommer alltid vara palt. Bra att du äter lite svensk mat då och då så att du överlever!

2008-10-08 @ 17:59:35
Postat av: onkel gunnar

palt är inte längre den palt som vi ätit, nu är det raspeballer som gäller det är den norska varianten

2008-10-08 @ 22:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0