Intresseanmälan

Jag har haft en anti-Kanada dag idag, för jag insåg helt plöstligt
- Det är så jävla onödigt att kramas varje gång man ses och skiljs ( Fast jag gillar när jag får krama snygga killar)
- Jag hatar att de äter typ 2 ggr per dag och säger att jag är sån storätare och gör narr av mig om jag inte är hungrig
- Jag hatar att vissa ibland frågersätter min svenska!
- Jag hatar att de inte säljer falukorv!
- Jag tycker att det är väldigt onödigt att säga " I love you" varje dag, varje timme, varje minut! Oj vad speciellt!
- Jag hatar att det inte går bussar nånstans!


Se vad jag är posetiv och allt är Snyggongens fel! När jag pratade med henne igår fick jag en sån fruktansvärt hemlängtan. Fast nu får du käre Snyggongen inte misstolka detta som om jag inte ville prata med dig, det var ungefär det bästa jag gjorde på hela dan, eller det var det.

När Margaret var här i veckan  så hade jag ett roligt samtal med henne
- Oj, nu måste jag alt gå på toan
- Bli inte rädd när du nu går in där
Jag lägger handen om henne och är nästan påväg att säga - Det gör inget, alla kan ha en dålig i magen dag! Och jag tittar även väldigt medlidande på henne
Sen säger hon
- Radion kommer att gå igång när du her igång lyset.

- Jaha, ja ja okej!

Jag och pappa disskuterade idag om att det faktiskt är välidgt gayigt med hästar och jag frågade honom
- Ja vad skulle du ha gjort om Strankan skaffade sig en lite ponny
- Håna honom i år och dar
Sen så löd det
- Eva var så besviken på bonde söker fru. Därför att den snyggaste var bög
- HAHA, jamen han hade ju för fasen hästar va?
- Hehehe, Jo det är ju sant!

Påtal om hästar igen så sa M att han hade funderat på att skaffa en häst.
- Sara then you can say to all your friends that i have a horse
- haha i will, M has a horse, isnt that sooo gay?
- Hehehe ( vet inte riktigt hur han ska ta det hela)

Inget mer har hänt! Eller jo, jag måste ha en intresseanmälan. Jag har nämligen funderat på att ha nyårs fest! Så finns det några stackare som vill komma så kan de ju säga det så jag vet om jag ska planera nått. Funderar på knytkalas och pärvin i rågor.
So let me know!

Hejdådå

Kommentarer
Postat av: snyggong

Jag anmäler mig intresserad!

2008-10-08 @ 17:54:05
Postat av: Far

Ja, jag skulle gärna komma på ditt Nyårspartaj. Men jag är ju din pappa och får väl inte längre va med på dina kalas, ha de bra.

2008-10-08 @ 21:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0