En dum Kanadick

Idag har jag jobbat som badtant, det var skoj. Det enda man gör är att bada människor. Ena kvinnan sa
- Oj, vad konstigt att Denny inte har kommit in och tjuvkikat
- Varför?
- Han gör alltid det när det är kvinnor som badas

Scary. Jag gick på min lunchrast, vem kommer? Jo Denny
- Sara, du glömde vattnet
- Jaha, jaja tack!

Sen så hade vi en tjej som inskolades
- Jaha, hur gammal är du då?
- 24
- Vars bor du?
- I High River
- Med killen eller?
- Med mamma och pappa.
Sen så gick hon efter mig överallt, då menar jag överallt, rörde jag stortån så rörde hon stortån.
Sen så hade vi rapport till ssk´n ( RN)
Då säger Amy
- Är du typ the head nurse eller?
Alla skrattar, jag orkar inte ens skratta för det var en så satans dum fråga
- Vad gör du sara?
- Öhh jag matar denne man.
- Okej.

Annars har dagen vart bra. Jag skrattar fortfarande över de saker jag fått reda på. Tyvärr kan jag inte meddela er vad det är, för man vet aldrig om en kanadick kommer in och läser detta.
* Läser en bok --> Börjar skratta åt tanken
* Äter mat --> Börjar fnittra åt tanken
* Pratar med någon --> Ler som fasiken åt tanken

Tog fram snus idag pappa hade skickat, satte mig och luktade på det och sen knådade jag en lite boll, bara för att kika om det fortfarande var bra. Jag visste inte att snus kunde lukta så gott, hade en tanke att lägga in en prila, men något sa mig att det var onödigt, det kan ha varit mamma röst som sa det.

Hejdådå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0