Det är ju jag

Idag har jag jobbat, inget speciellt hände
- Fick kiss på mina byxor
- En man ville ha mig i säng
- Fick bajs på skorna så det var bajsavtryck efter mig
Ja helt enkelt en vanlig dag i Sara Paulssons liv.

Var less idag, men jag uppmuntrade mig själv med att säga
- Käre Sara när du kommer hem kan du få ta en macka med Kaviar på.
Det höll mitt mod uppe. Sen så tog jag lite blåbärsoppa, mina kamrater hade aldrig smakat blåbärsoppa. Vad äre för värld jag lever i? Snart säger de väl att surströmming luktar dåligt!

Jag har haft huvudvärk sen i fredas. Inte så jätte ont, men bara en molande känsla.
Förövrigt börjar jag känna att jag har varti här onödigt länge, skulle sitta fint med att komma hem nu. Nu när alla har ett eget liv där hemma
- Men vem fan är det där?
- HALLÅ DET ÄR JU JAG!? SaraP, känner ni inte igen mig?


Kommentarer
Postat av: snyggong

Tagga tagga snyggongens hemkomst!

2008-10-31 @ 10:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0