Yxskaft!

Idag fick jag den så kallade äran att inskola ett yxskaft. Hitta en osmartare människa så gör du det bra, Om jag hade vart hemma hade jag kallat henne
- Lite annars
Hon höll på skita ned sig när en tant skrek åt henne, jag skrattade högt inombords.
- Så när far du hem till Sverige Sara?
- I december
- Neej
- Hmm?
- Du är ju så cool.

-Vad gör du på din fritid Amy?
- Jag tar hand om mina djur. Imorse gick jag en timme med min hund från 04-05.
-Ok, intresseklubben antecknar.

- Sara, I were a school freak!
- Coolt.

- Tack Sara för du följde mig ned och åt
- Inga problem
- Ååå det är så skoj att ha en polare redan!!
Jag vill uttrycka mig
- Tro mig vi är inte polare för fem öre!

En patient gjorde narr av henne och kollade på mig och gav mig blickar som sade
- Hon är ju fan blåst!

När hon skulle tömma kataterpåsen idag så öppnade hon den och när hon skulle stänga så skruvade hon samma håll som hon öppnade
- Sara hur stänger man egentligen
- Ja rent logiskt så borde det ju vara motsatta hållet du öppnade, bara rent logiskt.

- Sara är det den där saken du öppnar dörren med?
- Min namnskylt?
- Ja
- Öh näe det är min namnskylt.

En kvinna på jobbet idag uttryckte sig såhär
- Do you like your coockie Pauline?
- If i like my cock? Hihihihih

Fan jag kommer komma hem och vara dummare än vanligt, lyssna på klämtjäckmusik, tycka att alla killar ska bjuda mig på drinkar och öppna den där förbaskade bildörren.

Idag åt jag och Pat plus folk från Active på Baren alla drack drinkar. Men jag svarade moget
- Nej tack jag vill bara ha vatten
- Öö, vill du inte ha en drink
- Ehhhh näe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0