Förbaskade bilddörr

I Fredas åkte jag in med en arbetskamrat in till Calgary för att äta Palt. Det gillades mycket av mig. Dock så är det skilland på Svenskpalt och Kanadesiskpalt. Och Jody sa
- Jag tror att det vore gott och hacka Palt och sen fritera det.
Jag var ärlig och sa att man inte får mixtra med palt!

På lördagen for jag ut på Mc tur, jag höll på frysa i hjäl men dock kommer jag aldrig erkänna det för mina kanadesiska kamrater. För om man kör bland de klippiga bergen i spöregn borde man frysa då? Sen så följde jag med Michelle och Shannons kusin på en pub, det var skoj. En man försökte lära mig dansen Texas two step och jag var lika bra på dansa som Peppe eng, typ. Han tappade hoppet om att få lära en svenska att dansa. Sen på baren sprang det runt en ros-pojke, alltså en pojke som sålde rosor. 3 män köpte rosor till mig. Sen så började männen tjaffsa med en bartender för hon hade tydligen varit väldigt otrevlig mot mig och jag missade det hela, en man var jätte upprörd och där satt jag utan att fatta varför.

Sen så fick jag för första gången i hela mitt liv uppleva när en kille är så där över snäll. Han öppnade bildörren åt mig och sen stängde, första gången gick väl an. Men när jag insåg att det blev en vana blev jag smått irriterad
- Men herregud jag är ju faktiskt 19 år, jag klarar av att öppna en förbaskad bildörr.
Sen så när vi skulle in och handla så öppnade han affärsdörren och sa
- Efter dig.
Sen så när han hade samtal med sin far så löd det
- Okej, love you. Bye
Tänk er Oscar
- Okej Pappa, jag kommer hem snart, Älskar dig!
Sen så när de träffades så kramades de.

Pratade med Snyggongen för första gången idag, jag vart väldigt uppspelt och det var ungefär det bästa som har hänt på 3 veckor. Vi pratade om saker vi alltid pratar om
- Snusk
- Jens
- Och resor vi ska göra.

Jag är trött, jag ska förmodligen sova 15 timmar ikväll för det är jag värd!

Kommentarer
Postat av: onkel

Oscar har sagt så till Yngve sen älgjakten började

2008-10-06 @ 16:22:25
Postat av: snyggong

Jag är typ fortfarande uppspelt!

2008-10-08 @ 17:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0