Storhetsvansinne

I fredas ringde min kamrat Mike mig och jag sa med bestämdhet i rösten att jag gärna ville hitta på nått skoj ihelgen. Då sade mannen i fråga
- Du vet, jag dejtar ju Camilla och om du vill kan du komma och se film med oss, du är mer än välkommen!
Ni som känner mig vet att jag vägrar och då menar jag vägrar att se film med par och först och främst frågar de bara för att vara snäll inte för att de vill ha mig där. Då sitter man där ensam i ett hörn när de sitter och slekas och man försöker inte att titta på när de utövar träning med tungan, men det går inte att inte titta. Sen så väldigt tidigt frågar dem
- Ska du inte fara hem snart. Det börjar bli sent klockan är ju faktiskt 21 och 05 i Sverige HEHHE ( de tycker dessa skämt är skoj)
Så jag gjorde inget skoj ihelgen, det är ju som fan att min kamrat har skaffat sig en dejt för vem ska jag umgås med nu då? Jag ska försöka hitta en annan kompis. Och nej, jag såg inte film med dem och det beror inte på att jag vägrade det berodde på att de " glömmde" mig.

Idag har jag shoppat, det var väl inte roligare än nått annat. Köpte 2 tröjor, Michelle och Shannon retar mig fortfarande att jag inte bär så mycket färgfullt

1. Svart är visst en färg!
2. Jag ser visst ut som en julgris i rött
3. SEN NÄR BLEV DEN LILLA SVART NÅTT FEL PÅ?

Om 6 dagar ska jag till Las Vegas, det är 30 grader varmt där nere. Först hade jag splittrade känslor om Las Vegas eftersom alla snackade om att de skulle ha en skit skoj Haloween fest och det var synd att jag inte kunde komma. Nu känner jag
- JAG SKITER I ERAN HALLOWEENFEST! Jag ska bli rik!!!

Imorse åt vi frukost på en resturang och här kommer saker jag tycker Kanadicker gör fel
1. Man dricker förbövelen inte Coca Cola till frukost.
2. Man äter inte pomes fritts till frukost ( Du får bara det när du är bakis)
3. Sirap är visst sötare än Sylt

Jag var på Ikea i lördas jag blev tokig, jag fick storhetsvansinne! Om någon stackare känner mig så får jag ofta inte storhetsvansinne när det gäller att bränna pengar! Men jag köpte saker som jag egentligen aldrig skulle ha köpt, men det Svenska köket såg så delikat ut där! Så jag tackar Ingvar att han har Ikea i Calgary och importerar in svenskmat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0