No hare vyre värre

Frågan är varför allt händer mig, det är som om någon av större makt vill få mig att lida! Ni tänker att jag är döende, men sanningen är att jag fick den så kallade äran att inskola yxskaftet igen! När jag kommer till jobbet så står hon där med ett diadem med musse pigg öron på! När hon ser mig börjar hon hoppa och vinka
-HEEEY Sara!!!!!! ( Hopp, vink, hopp, vink)
- Jo hej du!
- Are you working tonight?
- Mjoorda
- Yejjjjj
( Hopp hopp hopp)

Sen så frågar hon mig vars jag hade mina musse pigg öron. Jag försökte undvika att säga att de faktiskt bara charmerande med barn under 10 att bära musse pigg öron.

-Sara so you´re leaving in december!
- Oyah!
- ooo, noo
- Huh?
- But we are buddies you cant leave me here
- hehehehe, noo i need to go home!
- So we are not buddies?
-...........................................

Varför händer detta mig? Kan inte jag få inskola en normal männsika? Jag blir tokig, hon sänker mitt iq och mitt tålamod. Jag minns väl när en man sa till mig i vintras att jag var snäll, mitt svar till denne man vart
- Nej jag har bara ett bra tålamod
Så nu när jag kommer hem kommer jag vara en ragata på högnivå, hon förstör mig! Okej, nu låter jag drastisk, men det är sant.

Idag bokade jag flyg från fjollträsk till Ume! Det fanns inga flygstolar på Sas, det fick mig att bli ett nervvrak i några sekunder, men fann på flynordic. Pat sa om inte annat kunde väl mamma och pappa hämta mig i sthlm. Jag förklarade att det inte skulle hända eftersom det finns bra med tåg osv. Jag skulle inte ens räkna med att mina föräldrar skulle hämta mig i sthlm. Om nöden kräver så får jag väl fira jul på arlanda, för nog hare vyre värre. Tex när man inskolar ett yxskaft! 


Kommentarer
Postat av: Fia&emelie

bara bra med mig=) vad händer ikväll ?

2008-10-31 @ 14:47:45
URL: http://humorsajten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0