Utan snus försmäktar Kanada

Imorse klockan 03.00 vaknade jag av att jag var otroligt kissnödig och tjifick jag! När jag kissade upptäckte jag att kroppen hade lurat mig, jag var inte kissnödigt utan det var Herr Blåskatarr som hade kommit på besök och jag tackar de kalla bänkarna för det. Jag satt där på toan och visste inte om jag skulle gråta eller vara arg. Efter många om och men somnade jag, dock inte på toan. En timma senare 04.30 vaknade jag igen, gick på toan, fällde lite tårar av den smärtan jag kände. Försökte sova, men det var lönlöst, så jag satte mig vid datorn och försökte glömma mina bekymmer.  Så inte många timmars sömn för fröken Paulsson vart det. Men lyckan vände när jag upptäckte att det var snö på marken i morse, vad gör lite blåskattarr när det finns snö?!

Utan snus försmäktar vi på denna ö! Men dock inte längre pappas paket har kommit, jag vart mest glad över tidningarna eftersom jag varken snusar eller käkar Godis! Men snuset ska det bli roligt att bju på, jag hoppas att de blir snusfulla och sviniga. Jag ska bjuda några stackare som tror att westerns snus är väldigt coolt.

När jag var på The Ranchmans så löd en konversation så här
- ( jag hör) Snygga bröön
- Vänta nu, säger du att jag har snygga brön?
- no snygg bröud
- Men hallå man kallar bröst bröön.
- Men , jag menar. du vet. Snygg bruod
- Jahaa du menar snygg brud!
- Yeah Yeah!!!
- Jaha ja, jaja tack
- Varseougod
- Mm, tack hej

Förövrigt går dagens grattis till mannen med en rostfri 190d! Grattis herr Paulsson, inte längre ung.
And by the way! Jag hoppas på att du sparar ut en riktigt mustach till jul, det vore ju hel retro


Kommentarer
Postat av: Malin

Ge han inga idéer nu Sara! :)

2008-10-15 @ 07:46:03
Postat av: snyggong

SNÖ!!!!!

2008-10-15 @ 19:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0