Straff

Gud straffar vissa direkt och vissa är jag! Som sagt så åt jag ju som en gris igår och köttet var så otroligt gott. Imorse när jag vaknade så var magen krasslig och inte tal om alla utslag jag hade i ansiktet. Så nu såg jag att köttet var glutenfyllt. Och det som var så gott, jag sörjer inte mina dåliga mage eller mina utslag, utan jag sörjer att jag inte får äta go kötte!

Jag har fått reda på såna roliga saker ikväll så jag var tvungen att gå ut på en promenad för att skratta av mig! Det jobbiga är ju att jag måste träffa dessa männsikor sen och hur gör man för att inte reta människor? Hur gör man för att inte dra en rolig elak ordvits? Jag har inga svar på det, svaret kan bli
- Dick inte alkohol
Och ja, jag ska hålla mig i från det, för jag ska inte dra elak ordvitsar! Men det had varit så skoj!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0