Sluta inte pussas

Idag på jobbet så jobbade jag med Joy och så här löd en konversation med hennes barn
- NEJ! de pussas inte. Sluta reta honom! klick.
- Oj
- Sara, min son pussas med en tjej, vad ska jag ta mig till?
- Men snälla Joy, om de vill pussas låt dem pussas!
- Åååå du ska ju va på min sida!
- Seriöst, låt dem pussas!

Annars inget nytt. Hoppas på att fara till Calgary ihelgen, för jag kommer att få psykbryt att vara i B.D, inget händer här. Jag behöver träffa folk och umgås som en riktigt människa och bjuda på snus! Det ska bli mitt mål med denna helg, bjuda trotsiga tonnåringar på snus. Synd att jag inte känner någon trotsig tonnåring.

Faye sjuksköterskan på jobbet säger att hon får insperation av mig. Det är bra att jag kan insperera en enda själ på denna jord.

Min favorit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0