Mitt Kanadahumör försvann

Jag har varit på sånt Kanadahumör på den senaste tiden, jag har följt alla lagar och sånt! Men idag när jag pratade med nära och kära där hemma så förstördes det

- Nejmen det är bara en cowboy klädsel
- Och du gillar det? uuuuuuuuuu
- Vänta nu! VA FAN, jag gillar det typ, HUVVA!


Så nu är jag tillbaka till mitt vanliga svenska jag! Jag gillar inte riktigt att pojkarna har byxorna högt upp. Men jag är lite häpen fortfarande att pappa tyckte det var fult, för han klagar ju alltid på Oscar att han har byxorna lågt ner. Du får ta och bestämma dig! Sen så vägrade jag lyssna på country idag, för det är ju faktiskt ganska så dåligt. Det jag håller på göra är att sakta men säkert omvandla mig till SaraP, the Swedish gal!

- Do you need some help?
- Sara, stay away from my kitchen, heheh ( Han referar till mig, ingen kommer nära mig i mitt kök)
- Well i wouldnt helped you anyway!


Se, jag har svar påtal! Jag gillar det starkt.

Annars har jag krattat löv idag och jag blir alltid lika häpen att det är så fruktansvärt tråkigt att kratta löv, jag blir uttråkad på 2 minuter. Jag får myror i kroppen, jag blir tokig, det är till och med värre än att va fast kedjad i en källare utan mat, nästan.
Gjorde förövrigt pannkakor till frukost och potatisbullar till lunch, intresseklubben antecknar förstår jag.

Kommentarer
Postat av: Far

Du vet väl att vi bor i mellanmjölkens land och då sticker man inte ut . Inte för inte så så är det faktiskt så att jante är med i det mesta, du vet att du inte ska tro att du är nåt.Ha en bra dag.

2008-10-16 @ 07:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0