Hemsk människa

Jag är en hemsk männsika, jag erkänner! Jag brukar förövrigt alltid påstå att jag är snäll, men idag insåg jag faktum
- Jag är en hemsk människa!
Låt mig berätta min saga.
Idag har jag vart duktig, klippt gräsmattan, postat fina brev och städat. Och det är där problemet tycker upp, jag borde inte städa för jag hatar och städa, jag blir bara hungrig av att städa. Så jag öppnade min resväska och letade efter en klämma så jag kan klämma fast mina schema. Men vad hittar jag där, jo presenter från Dale som är tänkta till mina bröder , det en jordnötsgrej som såg helgo ut, klassas inte som godis och fanns inget gluten i den. Så jag tänkte
- Jag kanske borde smaka, jag har ju vart så duktig
 Åh jäklar va god den var, så jag såg en till när jag grävde mer
- Jag förtjänar denna också.
Så två goa jordnötsaker är i min mage. Det finns två kvar och jag ska lyckas försöka ha kvar de till mina bröder.
Sen så grävde jag mer och fann torkat kött
- Mmm, kött ät gott och jag kan ju alltid köpa nytt till mina bröder

Se, lite mat gör mig till en hemsk människa! Jag har ätit upp presenter, det är fult. Det är som att öppna julklappar några dagar före, nått man bara inte gör!

Förövrigt har helgen vart rätt så bra. Vi for och shoppade på Sunridge mall i lördas, åt lunch på Montanas med Shannons, handlade lite ravel och sen for vi på Jodys kontor där jag fick en Time-out av Allysen. Jag fick sitta i ett hörn alldeles ensam i ett rum utanfönster och tänka över mina hyss, mitt hyss var detta
- Jag berättade att jag skulle fara hem till Sverige efter hennes kalas.
Sen for vi på White-spot och åt sötpotatis och revbensjäl och drack belini! Belini är gott, 3 $ =18 kronor för en god drink!
Sen så håller människorna jag kallar vänner att reta mig
- Well then he said , Sära instead of Sara
- Oh thats wrong
- Well Sära can mean : Spread your legs
Och så säger Pat 61 år
- he problably wanted you to do that

Alla skrattar i kör.

Shannon förövrigt håller på att leta killar till mig, jag är väldigt passiv ni behöver inte vara oroliga. Jag ser det inte som en fördel att ha en man i Kanada
- Vill du ha mig så får du allt följa med till Svearike.

Ska jobba ikväll, 3 timmar är jag inte snäll så säg!

Denna sång är tillägnad till Mamma

Kommentarer
Postat av: Glasögon ormen

Hur ska jag tolka detta? Ingen på mitt jobb kalla mig glasögon orm, bara " även du blir äldre "

2008-10-20 @ 15:58:30
Postat av: BPK

snart kommer du hem,det tackar jag gud för.

(och cowboyen som hjälpte oss med enda uppdraget du hade i det andra landet)

2008-10-22 @ 19:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0