De tänker bara på sex

Igår när jag gick till jobbet kom en kvinna rusandes efter mig och skrek
- Äre du Sara, hoho Sara?
- Hehe, Jo det är allt jag
- wow, hey! Jobbar du med oss ikväll?
- Japp, det ska jag allt
- Åååå vad bra! Vill bara säga att du är så otroligt bra att jobba med, du ödslar ingen tid du gör det du ska göra och gör det suveränt bra!
- Hehehe, okej, tack..


Jobbade med en filipin igår och hon skrattade till allt, då blir jag less. Allt kan inte vara skoj!
- Sara! Du ska inte fara till Calgary på barer och ragga på killar
- Nähä och varför inte?
- Sara, det tänker bara på sex, de har bara sex i huvudet
- Oj, vad jobbigt.
- Sara, jag har söta singelkompisar som inte alls tänker på sex
- ok...............


Notera dessa konversationer är egentligen på engelska så ni inte tror jag  lever rövare i Göteborg.

Nu visar det sig att jag ska fara ensam på the Ranchmans, ingen av mina väninor kunde följa med. Så det blir jag och massa män eller jag hoppas det. För om det visar sig att det bara är jag och en annan så kommer det bli så jäkla pinsamt. Och det som är ännu mer jobbigare att jag har finnar typ överallt eller okej det är bara 5 stycken, men vars kommer dem i från egentligen? Har inte haft problem i mina tonårsdar och helt plötsligt vips så kommer de fram och lagomt till jag ska ut och sen få träffa the snyggis igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0