Dans

Jag är bjuden på dans ihelgen. Okej, nu ljög jag lite men det låter så moget om man ska gå på dans. Man har skorna i en separat väska och man byter skjorta i pausen, det  måste vara mogenpoäng. Nejmen jag ska på the Ranchmans, en bar i ett garage skulle jag säga och alla som är där ser ut som Cowboys och det spelas bara cowboymusik och det finns en mekansik tjur att ta hornen i och rida. Det ska bli skoj, jag har en deal med Michelle och Shannons kusin om jag skulle lära honom svenska så skulle han lära mig texas two step. Eftersom jag tycker det verkar helfestligt att dansa den dansen så  jag sa
- Okej!
Frågan är ju vad man ska lära ut för svenska ord och sånt. Första sången kommer bli helan går, för om man kan den så kan man det mesta en Svensk kan.

Igår när jag jobbade berättade en gubbe om man ska välja mellan ett baseballträ eller hockeyklubba så ska man välja hockeyklubba för om man slår någon med baseballtrå så är det väldigt lätt att man dödar personen och det är inte det som är meningen, man vill bara visa vem som bestämmer. Så han bad mig att fixa en hockeyklubba för nu vill han spöa upp sin rumskompis, för han var så
- Jävla less på honom.
Han var så less så han vägrade sova där, han sov ute i korridoren i en lite soffa.

Påtal om den snygga cowboyen så spelade han självklart Countrymusik när vi var där i lördas. Och helt plötsligt kom det en bra Pop-låt upp och han tittar på alla jätte nervöst
- Eh eh eh, jag vet inte hur den låten kan ha kommit dit........
Sen så sprang han snabbt för att byta låt, för han var förmodligen rädd för att uppfattas som mes.

Nu ska jag gå och äta nått och sen gå ut. Sen så vill en man att jag ska ringa honom, men jag är inte så på den idén! Varför måste just jag ringa, varför måste Svenskan ringa och föra ett samtal? Han vill att jag ska ringa så vi kan planera hur för ska göra inför Ranchmans. Man hallå? Jag har ju ungefär förvandlas till 13 igen, alla gör allt för mig och jag bara kommer, varför ändra på ett vinnande koncept?
Fast okej, jag hatar att känns mig som 13 igen, alla måste skjutsa mig, alla planera saker över mitt huvud.

Bye bye!

Lägger upp en låt som jag kommer dansa till ihelgen. Ni kan tänka er mig där på dansgolvet lätt irriterad för att dansen inte funkar.
Förresten att lyssna på Country känns ibland som att lyssna på Vikingarna, man vet att någonting känns fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0