Viva Las Vegas

Las Vegas kan inte förklaras med ord! Det finns nog inget som skulle kunna förklara Las Vegas, Las Vegas måste upplevas för att förstås. Allt är välgjort, finns inget att klaga på! Hotellen har oftast teman
- Paris
- New York
- Venedig
- Egypten
- Rom
Och om det inte liknade något ställe så var det sån otrolig klass över hotellet. Och det låter konstigt men vad vi gjorde mestadels var att gå inne i olika hotell och bara kollade.

"Viva las vegas with you neon flashin
 And your one armbandits crashin
 All those hopes down the drain
 Viva las vegas turnin day into nighttime
 Turnin night into daytime
 If you see it once
 Youll never be the same again"

Så vad hände där nere? Det sägs:
What Happens in vegas stays in vegas!

Sanningen är den att jag inte spelade nått eftersom man måste vara 21 för att gambla! Dagarna spenderades oftast med att gå runt på strippen, sen på eftermiddagarna så hängde vi vid poolen  och lurade några stackars amerikanare att jag var guldmedaljist i simmning och de gick på det och männen log mot mig och flirtade lite diskret! Och om kvällarna så for vi alltid ut på nått. Ena kvällen såg vi en show, en annan kväll så shoppade vi och en annan så tänkte vi : Get drunk and be somebody. Det enda som hände för mig var att jag tappade salladdressing på min fina tröja och Jody retade mig för att jag hade en såkallad:
Bedroom voice

Sen så har jag fått en passion av slushiga drinkar! Jag kan dricka det som saft, jag ska lära mig att göra dem så kan vi ha drinkpartaj när jag kommer hem.

Allysen vart förstoppad när vi var där nere och alla menade på att det inte alls var farlig att bajsa borta och att det var normalt att bajsa. Jag sa inget, för jag bajsar inte borta! Och om jag väl går in på toaletten så her jag igång vattenkran och sätter mig långt fram så de inte ska höra nått av mitt pink och då tänker jag
- Men för i helvete Sara! Det är ju knappast så att ingen blir förvånad att du kissar på toaletten och nu om du skulle lägga en kabel så skulle ingen reta dig.
Så eftersom Allysen blev förstoppad köpte de plommonjuice. Så jag tänkte smaka det eftersom de flesta påstår att det är äckligt. Men jag tyckte det var gott så jag överkonsumerade det. Jag blir ständigt less att jag inte kan bete mig som en 19 årig flicka


Kommentarer
Postat av: snyggong

Slushdrinkar, jatack! Las Vegas ser inte så dumt ut må jag säga!

2008-11-09 @ 17:30:16
Postat av: Juliaa

oooh du tittar också på det?? så underbar är den serien^^ eller det är väl alla egentligen om man fastnat för någon . men gillar verkligen denna, och frasen "What Happens in vegas stays in vegas!" är så klockren ;D



What Happens in vegas stays in vegas!

2008-11-09 @ 17:36:58
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0