High five

När vi åt på den mexikanska resturangen i lördas var Shannon tvungen att gå till bilen eftersom hon blev matförgiftad. Vi fick notan och servitören gick i väg och Jody säger
- Kom, vi går i väg.
Michelle tar på sig jackan
Jag hets dricker min drink och säger
-  Ojojoj
Skakar på huvudet
Jody säger
- Prata inte så jäkla mycket, kom! Vi kommer ju inte komma tillbaka
Jag blir arg och dricker ännu snabbare och säger
- Ojojoj. Alltså seriöst jag är inte uppfostrad på det viset.
- Skärp dig!
- Jag vägrar att gå, om ni går så stannar jag!

Sen så börjar alla skratta och alla börjar imitera mig. Jag tyckte det inte var så skoj, jag var fortfarande i chock.
Jag hoppas att ni är stolta över mitt uppförande!

Ikväll när jag var ute och gick så kom några pojkar emot mig och jag blev sjävklart nervös och bytte sida
- Ursäkta mig?
Så vi började prata, de höll på med nått projekt. Jag berättade att jag var från Sverige och jag inte var intresserad av det där.
- High five!
Och sen så började han lägga in att han var singel i varje mening och jag menar varje mening och att sa också att han var en väldigt snygg kille.
och sen så gjorde han high five hela tin. Borat hade inte fel när han gjorde narr av Us and A!


 


Kommentarer
Postat av: Far

Jag är jättestolt

2008-11-25 @ 22:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0