Trosor

När jag kom på jobbet idag så insåg jag att jag hade tagit på mig mina trosor bak och fram och det är ett bra tecken på att dagen ska gå åt skogen, förövrigt kan man ju tacka sig själv att det inte var stringtrosor jag bar! Minns väl en dag för några årsedan då mamma hade lagt pappas y-frontare i min troslåda och naturligtvis så märkte jag ju inte att jag tatt på mig pappas y-frontare tills jag bytte om på idtrotten på skolan och ja den dagen gick också åt skogen

Så idag hade 3 till insjuknat i djävulens sjukdom AKA magsjuka. Själv så har ju inte min mage vart i bästa skick och så ska man ta hand om folk som spyr och bajsar på sig. Ett under att jag inte kexade, men jag hade full sjå att va irriterad på trosorna som var åt fel håll.

Jag lever ett dubelliv. När jag pratar med min familj så berättar jag hur skoj det ska bli att komma hem.
När mina kamrater här påminner mig att jag ska hem och de påstår att det ska bli så tomt utan mig, då får jag ångest att jag längtar hem.

Okej, jag raderade 2 stycken jag nyss skrev. För det ena så skulle alla missförstå och ta åt sig och det kanske var det som var tanken. Och det andra stycket var bara massa bullcrap.

Mina vänner och jag ska get drunk and be somebody tomorrow.

See the look on my face
From staying too long in one place
But every time I try to leave
I find I keep on stalling 

I'm listening to what you say
Even though I look the other way
You could never understand
The feeling of what I'm needing
 



By the way! Är denna låt populär i det sveariket? Let me know!

 

Kommentarer
Postat av: Ida

när kommer du hem? :)

2008-11-15 @ 10:14:44
Postat av: Far

Den där låten låter som den man spelar på piano 2 stycken, du vet den vi är kanonbra på. Förövrigt ska du inte tro du är ensam om att dagen har gått åt h-vete. Fann inte en julgran som passade på 4500 hektar yta. men det kommer fler dar att se till att julstämningen är på topp den 24 Dec, då har ju du kommit hem och då slipper jag sitta ensam på min sida av matbordet och med lite tur så kommer du att få en pappersbit instoppad under osten på din macka, det är riktig humor.

2008-11-16 @ 17:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0