Man blir less

Lugn dag, inget har hänt! Jag fick för mig att jag skulle vara duktig och började städa, alltid lika tråkigt. Sen så åt jag upp alla mina tuggummin, ett bra tidsfördriv.

Det roliga med det hela är att det kommer vara ostökigt imorgon igen och jag kommer vara arg på mig själv att jag hets åt tuggummin. Men jag blir inte förvånad, jag blir inte förvånad över mina beteende längre.

Det var ju typiskt, jag som lovat pappa att lägga upp bilder från Las Vegas. Självklart raderade jag alla bilder idag från datorn. Så jag har inte en enda bild eller jag har ju bilderna som gömmer sig för mig finns nånstans där jag inte kan finna dem. Man blir less.

Dagens ord tolkat av en kvinna och en man:
SÅRBAR adj.
Kvinnlig: Att känslomässigt öppna sig för någon annan.
Manlig: Att spela hockey utan suspensoar.

FISANDE
Kvinnligt: En pinsam biprodukt av matsmältningen
Manligt: En oändlig källa till underhållning, att uttrycka sig, och att knyta band till andra män


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0