Harregu

Imorse gjorde jag pannkakor till frukost, jag är husmoderlig. Påtal om frukost ska jag till Banff i helgen och då har de bestämt att vi ska äta frukost som kostar 40$ = 240 kronor!
Jag trodde helt seriöst att jag skulle svinna när jag fick höra det, nog för att jag gillar frukost, men nån jäkla måtta måste det ju vara.
- Ehh, well we should check first if i can eat something there, because i refuse to pay 40 $ for fruit!!!
De förstår nog inte att det svider. Jag lovar att jag kan göra en minst lika god frukost som dem. Jag kan baka, jag kan steka pannkakor, jag kan mjölka en ko så ni får mjölk. Ja jag kan göra allt för att slippa betala 40$ för en frukost.

Sen så sa jag till Oscar att be mor och far komma in på skype kl. 12, så jag sprang till posten så att jag inte skulle bli sen till mitt anordnade möte på skype. Kom 10 minuter sen och ingen av mina så kallade föräldrar var där, 21 minuter senare kom de in
- Jaha, ni är 21 minuter sena
- Till vad? Oscar sa ju att du kunde prata tolv.
Jaha, smart jag är att säga min tid, för ingen där hemma har lärt sig hur man räknar 8 timmar bakåt
- Jamen sara, vad är det i min tid då?
- Ja plusa 08 med 8 så får du rätt tid.
- Jamen hur då?

Gjorde förövrigt en svingod lunch/middag idag. Jag stekte stora räkor med paprika och sedan hedde jag i creme fraich och massa chili peppar och sen lite mer grönsaker . Är man inte en mästekrock så säg.

På jobbet så är det 9 boende magsjuka och massa av personalen är sjuk. Så idag jobbade jag förövrigt med en kvinna som är bre som en lagårdsvägg och hon är så lat att hon måste be mig göra allt. Jag blir tokig, men ler och gör det.

Många frågar sig själv varför inget händer i deras liv. Men jag frågar mig själv jämt och ständigt
- Varför händer allt mig?!
Sa i förra inlägget att en man små flirtade med mig på Aussie Rules och gissa vad han har gjort. Han skickade mig ett mail och skrev
- I just wanted to confirm this is your email address before I write you indepth.
 I enjoyed singing and dancing at Aussie rules pub with you.

Haha!
Vi dansade ju inte ens med varandra!! Vilken dröm värld han måste ha vart i. Har inte bestämt om jag ska svara än, jag vet inte vad man svarar på sånna mail
- Hej! Jo det är jag som är Sara Paulsson. Och du är mannen med gympaskor knutna med en rosett och en hemmastickad tröja, Am i right?

Förresten sa han
- Oj, jag glömde raka mig, hade ju inte räknat med att träffa en sån som du.

Harregu
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0