Theory of a Deadman

Idag har jag vart duktig. Bakat bröd och hastbullar och Städat som en tok och eftersom jag städade som en tok blev jag ju hungrig så jag kokade makaroner och gjorde en tacoröra med räkor. Men eftersom jag inte är mer än en Paulssonare så lyckades vattne koka över, så allt skrubbande på spisen var ju i onödan och när jag skulle hacka grönsaker ramlade det på golvet, Just my luck.  Ska lära mig att äta ordetnligt just före jag städar så slipper jag detta dilemma.

Sen så gick jag ut och skottade lite snö och efter jag gjort det tänkte jag
- Jaha nu då? Vad gör man på gårn om man inte har mer snö att skotta?
Kan någon svara på den frågan? Jag kan ju knappast bygga nått.
Det var ett riktigt vårväder idag, solen lysde och kanske 10 +, så jag gick ut på en runda, lika väl så när jag kom hem från jobbet.

En man gick efter mig när jag gick hem från jobbet, många tycker sånt är hemskt. Jag ser det mer som en bra träningsform eftersom man börjar går snabbare och får upp flåset.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0