Kalles randiga

Idag har varit en bra dag, vaknade med spänningshuvudvärk. Pratade med far, det roliga var eller jag tycker det, att vi ringde samtidigt. Sen så kom vi överens om att Kalles randiga kan göra den mest mogne människan till en riktigt lömsk person ( Oscar och mamma titta baki osten som ni inte tycker om! Det kan vara försent dock)

Sen så frågade jag pappa

- Jamen vad skulle du göra om du blev av med jobbet, det skulle bli kärvt.

- Jag skulle väl säga upp försäkringar.

Det var där jag fick han, jag var ju förbövelen oförsäkrad i Las Vegas! Fast nu vet ju både ni och jag att det där är inte riktigt sant för jag har ju försäkring nu, men det är väl bäst att jag ligg på gosidan annars kanske man blir av med en försäkring.

Sen så pratade jag med min kamrat Jimmy, den ende kamraten som är inne när jag är inne. Snyggongen kom dock in när jag gick ut och skottade snö. Hör ni hur jäkla moget det låter att skotta snö? Fast dem här goda sidorna som Kanada har lockat fram hos mig ska nog ändras när jag kommer hem, Mamma du behöver inte vara orolig!

Förresten, ingen som har ett jobb över till mig eller pengar det spelar egentligen ingen roll.


Kommentarer
Postat av: mor

jag såg ju när han packade upp varorna. Ingen kan gömma något för mig i mitt kök.Fick skäll imorse när jag tog för tjock sträng av kalles randiga.Vem bestämmer i"mitt"kök? K.

2008-11-20 @ 06:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0