NHL

Har ny kommit hem från min första Nhl match! Självklart vann mitt lag, jag tror att jag hade förstått känslan av Nhl mer om min Pappa hade tagit mig på en löven- Saik match . Men det var skoj, vi grundade med groggen, en man på 60 bast snackade med mig och gav mig en souvernir! Snälla säg mig, varför kan jag charma varje man över 35?!
Sen så fick jag träffa Denny igen, om jag hade varit i mammas ålder hade jag tagit honom direkt, han är snygg och han  har även 300.0000 $ på sitt konto, så vad sitter det i käre SaraP? Gift dig för ett år och sen skild dig, du får massa pengar. Denny gav mig även en kram. Första gången jag träffade honom nöp han mig på min  vältrimmade rumpa och hans son skall även vara het. Så han bjöd hem mig för att få se hans son på söndag, I´ll hope i can make it. Förövrigt hatar jag människor som för in engelska i sina blogg inlägg och nu är jag en av dem.

Jody berättade även att förra året köpte han en stol på Saddledome för ett år för 60 000 kr och att han har en kvinna som väljer ut hans kläder. Det är nu jag förstår vilka lirare jag hänger med.

Nu ska jag nog gå till säng och jag ska förövrigt tillföra en drink till det Sveariket när jag kommer hem. Om det är någon som joinar mitt party så ska jag bju på den drinken! Den går ner som godis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0