Day 7

Gick rätt så bra att stiga upp imorse, men värre att komma till jobbet och försöka göra nått bra när man helst skulle vilja stoppa upp fingrarna i halsen. Sen så visar det sig att 5/30 på jobbet var magsjuka, ja man tackar. Sen så blev jag ännu mer sjuk när jag upptäckte att rikspuckot var där.

Jobbade 07-14.30 och den turen kallar man - D7 eller Day 7
Och man kallar även om man inte har bajsat på ett antal dagar- Day 3, exempel
Så då säger jag
- Åh jag är day 7 idag
- Oj.
- Du kanske borde ta lite hjälp.
- Hehe, ööö?

Sen så fattade jag, så nu tror mina arbetskamrater att jag inte bajsat på 7 dagar. Och hur förklarar man det fint efteråt?
- By the way, jag bajsade nyss, jag är inte förstoppad!

Men när jag gick 14.30 så måste de ju fattat att jag menade att jag hade en D7 och inte var förstoppad, man kan ju alltid hoppas.

Har mått rätt så bra ikväll, tills jag smakade lite soppa, då vre magan om! Så nu ligger jag här och funderar på mina hyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0