Tabbe

I tisdags när jag skulle gå hem från jobbet så hittade jag inte mina byxor. Nu kanske någon tror att jag hade haft skoj med någon jourläkare, men så är inte fallet. Utan det är mina byxor som jag använder på väg till jobbet. Jag var inte så brydd om byxorna i tisdag eftersom jag var peppad på Nhl. Idag när jag  började leta byxorna igen så fann jag inte dem.
Vilken jäkel vill ha ett 3 års gammla noppiga gympabraxor?

Sen så lyckades jag göra en tabbe i går. När de började sjunga nationalsången på hockeyn så började dem med Amerikas nationalsång och när sången var klar började amerikanarna vissla och klappa händerna, det var en bra stämming så jag började busvissla. Sen så fick jag en dödlig blick av mina kamrater och då insåg jag.
- Fan detta var fel nationalsång!!
Sen så började Kanadasnationalsång, så jag fick gottgöra Kanada och skrika när den var klar.
Så jäkla typiskt mig. Jag måste hejda mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0