Paniken

Jag vaknade imorse av att nått slog på fönstert och nej det var ingen man med gitarr utanför. Tror det var snö. Hur som haver jag tittade på klockan
- Va fan den kan knappast va 01!!
Tittade närmare på klockan, tro ni inte att den jäkeln inte hade nå batteri kvar. Jag drabbades av paniken, hedde på datorn och klockan visade 04.20. Jag intalade mig själv
- Lilla Sara du klarar av att vakna klockan 06, somna bara om.
Men ingen ro kunde infinna sig i min kropp, tacka gud för det. Så jag gick på toaletten och sen så fann jag en fjärkontroll, snodde fjärkontrollbatteriet, så då var det problemet ur världen. Vaknade då jag skulle vakna.

Så jag jobbade, lunchade med Janice
- Jag kan ju lämna min mail till er före jag reser hem
- JA! eller jag menar ja.

Haha, hon lät så glad att hon skulle få en brevkompis. Vet dock att hon just lärt sig hantera datorer, roligt för henne att få mig som brevkompis.

Har förövrigt inte svarat på mailet jag fick från mannen. Vill inte ge han förhoppningar om jag svara och jag vill ju inte vara så jävlig att inte svara. Hur ska jag göra?




Kommentarer
Postat av: Rebecca

Oj oj.

Jag skulle somna om direkt.



Men! Idag väckte plogbilen mig klockan 01.40. Jag tyckte inte att det verkade lämpligt att gå ut i underkläder och be dem hålla käften. Eller vad tror du?

2008-11-22 @ 00:31:27
URL: http://alltutom.blogg.se/
Postat av: bpk

"lunchade" MEN SÅ GAAAAY!!!!

2008-11-24 @ 21:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0