Oförsäkrad i Las Vegas

Okej, jag ska släppa nyheten!

Jag var i Las Vegas, Nevanda, Usa OFÖRSÄKRAD! Att vara i Usa oförsäkrad är en dödsynd. Jag meddelade min käre far i förväg
- Kom ihåg att förlänga min reseförsäkring! För om det händer nått i staterna så äre kört för mig
- Jajaja JA Sara Jag ska!

Min far köpte försäkring åt mig som började gälla 1 dag efter jag kommit hem från Las Vegas, snacka om användbart!
Han gav mig tips
- Åk inte Mc
- Häng inte med Mc killar
- Sitt gärna på hotellrummet

För käre Sara om nått händer dig där nere så kommer de skicka hem dig och för att lösa ut dig på Arlanda kommer att kosta 1 miljon och det är ju lite knapert nu. ( Okej så sa han väkldet inte, men jag tolkade det hela så att 1 miljon var väldigt mycket)
Jag vågade inte säga nått till mina vänner, de skulle få psykbryt. För de hade köpt väldigt dyra försäkringar
- Man kan aldrig vara överförsäkrad i Usa Sara!

Så 5 dagar så var jag orolig, jag gick aldrig mott rött, snattade inget( gör jag annars aldrig heller) och jag gav mycket i dricks just in case of!
Så det var kanske de mest spännande dagarna i mitt liv. Inte för att göra illa mig utan om någon skulle lösa ut på mig Arlanda.

Idag har jag jobbat och varit på Millervilles Julmarknad. Är det bara jag som tycker marknader bara har skit?
Imorgon blir det att fara på en bar och lyssna på musik från 80 talet! Jag ska dansa på bordet och sjunga falskt, eller?

Förresten det är någon människa från Calgary som läser min blogg, det är spännande, let me know who you are stranger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0