Klimakterietant!

Jag skrev inget igår för inget hände och helt seriöst så vart jag nervös
- Vad kommer nu hända, detta bådar inte gott att det vart lugnt en dag!
Ja jag hade rätt, imorse när jag kom på jobbet så kom Janice fram till mig med kakor och ett vykort
- here Sara, this to honour you!
Jag var rörd och det stod så massa fina saker om mig i vykortet hon hade skrivit. Och jag åt en kaka fast den var glutenfylld bara för att visa att jag tyckte om det, ville inte göra henne ledsen.

En tant frågade om jag var född 1952, jo man tackar!

Sedan ser jag en gubbe gå runt omkring i sitt rum så jag går in och där möts jag av en man med bara byxor
- Åh, Sweetheart!
Han börjar röra mig på armen
- I have missed you soo. Do you wanna go and have sex now?
Sen så tar han mig på mitt bröst så jag fick över ta konervastionen
- You dont know who i am!
- Yes i doo, and i wanna have sex with you

Obsevera att under denna konversation så pratar han med sin bedroomvoice, alltså en såkallad sexig röst och han forsätter stryka mig på armen.
Då tog jag in yxskaftet och hon valde att jobba med honom själv efter allt jag sagt och han slutade när han såg henne. Han insåg väl också att hon såg ut som en nördig 14 åring. 

När vi sedan sitter på rapporten kommer min chef in och frågar hur lång tid det är kvar tills vi är klara för de skulle tydligen ha ett möte. Så när vi var klara säger jag
- Men då ska jag väl gå hem då!
- Sara jag tror att du måste följa med på mötet.

Jag vart lite nervös och när jag kommer ut står en tant där och ser ledsen ut och jag tänker
- Jaha, nu ska vi hedra nån som har dött, jobbigt läge
Och när tanten flyttar på sig står mina arbetskollegor där med en tårta och den är bara till mig och chefen håller ett tal för mig och sedan kramar mig!
Och jag vart så överraskad och tittar omkring och tittar manade på dem
- Visste ni om detta?
Jag var så rörd. Och alla sa så många fina ord om mig! Och jag kännde mig som en klimakteritant: Jo jag ville visa känslor.

Och ikväll har jag gjort flygande Jakob och sökt ett jobb! Ett bra jobb som jag tror att jag skulle älska, dock tror jag inte att jag kommer få det. Men man kan ju alltid försöka.

Kommentarer
Postat av: Rikard Hårfager

Jag tror att du är värd varje ord de sa. Vi längtar att träffa dig.

2008-11-30 @ 10:00:52
Postat av: BPK

åh det var det finaste!! Dom verkar vara mycket snälla i landet du besöker.

2008-12-02 @ 19:23:12
Postat av: snyggong

Bra jobbat snyggong!

2008-12-03 @ 18:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0