Just my luck

I lördas tog jag mitt pick och pack för en minisemester i Banff. Shoppade, fick ångest att jag inte köpte nått till mamma och Oscar. Fick dock inte ångest att jag inte köpte nått till Pappa.
Vi bestämde oss att äta mexikansk mat, Shannon blev matförgiftad och spydde över 12 gånger. Jag däremot jag var på party humör, jag blandade groggen utan någon ångest över att min vän spydde. Jag fick idén att dra ut Jody och Michelle för en helkväll på nån krog. Sagt och gjort, vi gick ut. Jag gick ut stenhårt, mådde som jag aldrig mått förr, hade skoj som fan. Jody dansade till reagge musiken, jag skrattade. Vi gick hem, jag hoppade in i sängen. Vaknade av att Michelle påstod att jag skällde på nån i sömnen och jag tvivlar inte på det.

Men sen, sen så hände det. Jag gick upp, dushade och bad till någon med makt låta mig sova. När jag var färdig så gick jag ut och mötte upp mina vänner
- Seriously, i dont feel good.
Alla skrattade åt mig och vi kom även överens om att jag inte hade druckit så mycket, så det var ju knepigt att jag mådde dåligt.
Tog hissen ned till bilen
- Fuck! I need to throw up!!
Sagt och gjort, där stod jag och spydde i ett garage och självklart kom en kvinna som va lite fin i kanten i sammaveva.

Sen så mådde jag kanoners, att spy är alltid ett säkert kort. Vi åt brunch och en kille från tyskland spanade in mig och pratade med mig, vi pratade om hur man söker visum, jag var mest ointresserad. Sen så for vi upp till bergen, upp på en topp.

Och nu är jag hemma. Känner ingen pepp för att jobba imorgon och på tisdag blir det Nhl.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0