Ikea i Calgary

Som sagt sa jag ju senast att jag skulle på en bar och lyssna på 80 talsmusik. Men det vart inget av med det på grund av att min kompis Michelle blev sjuk och eftersom jag är en bra kompis så sa jag
- Gå hem och lägg dig så du blir frisk tills nästa helg.
Så vi for i alla fall och åt på Ikea, Ingvar gjorde lite Pyttipanna åt mig, ack så gott det är! Sen så måste jag fråga er
- Är jag den enda kvinnan på denna jord som hatar Ikea?
Visst Ikea har fina saker, men att stå och titta på olika pepparkvarnar i 40 minuter får mig att vilja
- Lägga mig på golvet, sparka med bena och skrika : JAG KLARAR INTE AV MERA!!!
Nej, om man ska på Ikea ska man veta vad man ska ha och vara klar på högst 20 min.
Efter jag klarat av att behålla lugnet på Ikea for vi och kikade på kameror till mina så kallade föräldrar. Då såg jag en man stod och testade hemtelefoner. Han tryckte på knapparna, lyfta upp luren pratade lite, tryckte på knapparna och la på. Jag log.

Sen så köpte Pat Nidendo wii, gissa vad jag kommer göra när jag är ledig?! När vi var på affären och köpte så stod jag och kikade på där man kan prov spela och en pojke cirka 10 år stod bakom mig och tittade på en dammsugare och när jag flyttade mig från spelet sprang han fram.
- För vilken 10 åring har funderationer om att köpa en dammsugare?

Vi käkade Jams och nachos på Boston Pizza och drack
- Rasberry Bellini och Appelberg martin. Syndigt gott.
Så när jag kom hem såg jag en film. Försökte fixa att få tillbaka mina bilder på datorn blev ett nervvrak, öppnade en dricka drack två klunkar somnade. Jag är en riktig Party Pingla!

Har pratat med Snyggongen idag. Oj vad jag saknar min käre snyggong! Jag skrev till mamma att jag pratade med SaraM
- Vem är det?
- Snyggongen
- Jahaa Ja! Säg det då.
Hon har gått och klippt och färgat håret och blivit en riktigt het Snyggong.

Sen så skrev jag till en man :

Sara säger:

Hej

Sara säger:

Tänkte bara höra om du har dödat Johanna eller låst in hon i källaren

Sara säger:

eller sagt åt henne att inte prata med mig

Sara säger:

Jag behöver ett svar

Jag fick inget svar.

Måste lägga upp en låt. Skämms fortfarande att jag lyssnar på Country, men den här är klämtjäck, också!



Kommentarer
Postat av: BPK

Kan den tråkiga mannen vara P? skulle inte förvåna mig!!

Jag lever och tänker på dig. drömde att du ringde mig i natt, och när jag vaknade i morse var jag osäker på om det va en dröm eller ej. Tyvärr var det ju bara det.

Det ryktas om att jag fått nått skoj fn canada hem i min postlåda, ska hem på torsdag då jag med kärlek i hjärtat ska kolla upp vad det är!



SNART KOMMER DU HEM hjärtat!

XOXO

2008-11-10 @ 21:06:26
Postat av: En magdansös dagbok

Javisst var texten klockren, vilka minnen haha!

2008-11-11 @ 00:30:51
URL: http://tutku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0